Saturday, February 9, 2013

Koleksi Gambar Penulis 2011


Tahun 2011 aku tak banyak snap gambar berbanding tahun2 sebelum itu :) tapi ni adalah juga wajah-wajah penulis yang sempat aku capture here and there. antara eventsnya adalah Pesta buku PWTC dan pesta buku selangor 2011. Kalau ada wajah-wajah penulis yang korang teringin nak tengok rupa diorang boleh la click pada tag 'kenali penulis' aku ada letak di sebelah kanan blog ni "wajah kesayangan hamba". SELAMAT BERKENALAN! nanti kalau terserempak ngan diorang ni boleh la minta TANDATANGAN :) Klik gambar untuk terus ke laman web penulis. Ada jugakla penulis yang aku tak dapat cari websitenya. kalau sapa-sapa tau, boleh tinggal pada ruangan comments untuk aku update pada gambar :)













































































No comments:

Post a Comment